lördag 14 mars 2009

livet är fan inte så rosa




igår drog man hem till natti drack tequila rose å sen hämtade rebbin mig, inväntade pappi plus vän,efter en tyst stund - ehh vi drar till puben för att lätta på spänningen, du verkar så uttråkad..käka pasta, även fast jag hade ett sånt sug efter pizza, men inge pizza närheten av pappi, vi spela, inte kul med farsan!spelar för fegt helt enkelt, efter lite tjat fick jag egna pengar, hade betalat en skuld så låg väl uppe i en lax redan, efter några biras drog jag hem, ingen ork att sitta där bland gamlningarna=) ställde upp port å lämnade dörren olåst, messade me danne, som kom från u-sala, han hade med sig käk å porten hade åkt igen medans jag låg å sössa sött, sen efter stund i kylan vaknar jag av -b hallå!! låg å dösnacka lite, sen kom pappi, arg men sen när han såg vem d va (har en pappa som föredrar att jag ska va utan killar tills 45, helst så länge han lever) å han är duktig på att skrämma iväg dom..aja..han lyckades snacka ihjäl mig fick en sån spänningshuvudvärk! släppte för ett par timmar sen efter jag dragit hemifrån

begravningen..minns inte mycket, förtränger (tyvärr) allt som är jobbigt, istället för att stanna upp fokusera, hantera och slutföra saker å ting flyr man=/
aja vet att mina nära förutom sebo stod vid min sida..
aa lägger ner detta, slutade inte så bra sist..

yes yes ska väl umgås lite..caioooooooooo pyss

Inga kommentarer: