onsdag 27 juni 2012

ohh såå skönt

så otroligt skönt att d e sommar!! hemma igen efter 6 månader i örebro, fy fan tiden gick sakta sakta sakta där!!
regnar å buu men såå skönt , aldrig mer!!
men men
saknat mina nära å kära, älskar er såå..saknar barnen oxå så otroligt..direkt när jag kom hem träffade jag pappi å barnens farsa vid röda torget sen har jag fixat i lyan..
setat framför datan idag å försökt beställa lite..gick dåligt, så ringde pappa han får betala med sitt visa..d va ju snällt..
ihelgen festival..=)gå med mina favvo brudar linda å nadja <3
får ej dricka nåt alkohol men inte sugen heller, aldrig varit direkt törstig ändå å dom håller sig för min skull..=)
har varit ren i 6 månader nu..första 4 månaderna kom suget flera ggr dagligen men skönt nog vill jag må som jag gör nu..ingen ångest å piggare än någonsin..
yes yes gick tom hela vägen till skiljebo idag...yepp yepp hoho
pyss b

1 kommentar:

FIA sa...

kompis jag bloggar ;) hahahaha