fredag 19 september 2008

haha ja...

kommentaren från nollan sist, verkar knappast veta ett skit om mitt liv, fester osv..händer väldigt sällan och bara för att man har barn betyder inte att man inte ska kunna få egentid.
mina barn är mitt allt och dom som känner mig vet att mina barn är mitt liv, så du som skriver en massa onödiga kommentarer är antagligen svartsjuk eftersom jag har en aning om vem du är å ditt liv är inte ens i närheten av den kontakten jag har med mina barn, tar knappast åt mig eftersom vi lever ett bra liv nu, har iallafall 2 barn som jag skulle göra riskera allt på denna planet för...jaja nog om det..nästa gång du skriver löjliga inlägg ta det face 2 face istället!! men antar att du ej vågar..men pay back time! ingen snackar skit om mig och spciellt om mina älsklingar!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tju Checka min blogg jag checka din hehe! hare bra

zigge sa...

ne du har helt rätt man ska inte blanda in barn sen kan man festa osv och ta han om familjen jag har två barn med o det går bra för mig så hur är det annars med dig bor du kvar i västerås lr ///zigge

Anonym sa...

ny blogg www.naddy.blog.se