måndag 1 september 2008

yooooooooooo




haft en full helg, festa hemma i lördags å va me martin på ledin, eller tills jag råkade springa ifrån han=/ sen krogen..haha jag å marie stod å drog i varsin arm av samma snubbe- han e min - nej min..sen ´träffade jag john så vi började traska hemåt tills bilskjuts kom, hem å där va d inte lugnt..började med väggarna igår, eller kanske nån vecka sen, kristina kom över å ville hjälpa men blev som vanligt bara sitta i soffan å snacka skit=) sen ringde "nån" som kunde komma förbi senare å hjälpa, klockan börjar bli mycket å lyan ska bli klar idag! skulle även förbi robban idag men bliddes ikke så...sorry, får köra d imorgon...hoho sitter hos grannen å är sååå sugen på choklad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska till spanien iallafall..aja im gone


3 kommentarer:

Anonym sa...

Bea sluta låsas som du bryr dig om barnen, alla vet att du bara är ute och festar i alla fall!!.... Allt jag kan se på din duma blogg... Krogen, fest... Inte jag hart vart på simskolan med barnen Zoo eller vad fan som helst!! SLUTA parta så jävla mycket och väx upp och ta lite ansvar!!! DU ska kalla dig mamma, ja ta och visa det då!!!.... Stakars barn !!

Anonym sa...

HEEERREGUUUUD!!! lägg av att hoppa på henne så här, så onödigt.. väx upp för fan!!!!!
hon är mamma, JA! men inget hindrar en från att ha kul då och då.. man behöver få släppa loss lite, det är HON värd!!

sen om hon lägger upp grejer på sin blogg om fester och sånt, skit samma.. hon har världens finaste barn och verkar vara en underbart fin mamma...

så ta dina äckliga kommentarer och tryck upp någonstans..!!

//marie

Anonym sa...

jag vet inte rikigt om jag tycker att en bra morsa blir av med sina barn från början, sen tror jag väl inte att en bra morsa skjuter prylar, tar hem masa andra pundare hela tiden, ligger med allt, stöter på andras killar, å beter sej allmänt billigt.
karma som du snackar så mycke om.. sluta va skit så kommer du sluta få skit! garanterat!