söndag 25 oktober 2009

mina 2 låtar som aldrig kommer att sluta flödas från min lya...försökte sova, men vansinnig gick runt på loftet och lyssna, vem spelar apppppppppppphög musik så man inte kan sova??försoökte även ta mina sista bira o söva mig själva, men vansinnig, hoppade i soffan(valpen har baxat sängen)nu sitter man iallafall här, favvo granne, jag är fick höra att jag är även en favvo granne, tackar, älskar att höra det=)hohohoho vem älskar inte mig??jojo what ever...anyway...
jag har iallafall slutat, ni som undrar...men träffade peter idag, snacka, mest jag som skällde..hmmmarg...jag baxade hans bil bla..sorry som sagt...men vem snodde min nya bil??
hmmm aja, sorry lindis för jag inte kom, å steffie, va skönt d va att ha d där låååååånga samtalet, saknar mina bästa tjejer!!! börjar tröttna kraftigt på karlar!!! inte på stebbo dock=)))
aja...kär i en tjipp tjopp?? nja, glöm o dra, jag blir inte kär!!!!!!eller?=)

5 kommentarer:

Angelica sa...

Heeej Bea..hoppas allt är bra!

Anonym sa...

Upp med lite fler bilder nu gumman. Längtar ju ihjäl sig här :( Samtidigt sitter man och kollar på din profil på p*rrigt.se :l

Micke Q! sa...

Tjaba fan Bea! Du jag hittade inte mitt loggin och hade inte en jävla aning hur jag skulle kunna fatta hur jag skulle kunna logga in. Men nu har jag fixat en ny blogg här utav ren slump bara för att jag ska ha det till min musik å mina grejer å så. Å då hittade jag min gamla blogg här utav slump. Så nu kunda ja skriva lite ba! Så ja e jätteledsen för jag ville inte dumpa dig som polare å typ så alls. Du va ju schysst å så så du ska inte ha nå skuldkänslor för de va bara teknikens fel. Men jag tänker inte använada den här bloggen typ tror jag så maila eller om du har msn eller ring eller va fan som helst ba! :) msn tjabafan2008@hotmail.com och mail mikael_widstrand@tele2.se och nr 0736 63 60 09

Take Care och Puss å Kram från Micke!

Anonym sa...

pinsammaste bruden i hela stan.. smutsigast för den delen med..
"tryck i mej en spruta och en smutsig kuk vilken som helst bara nån gillar mej en liiiiiten liiiiten stund"

Micke Q! sa...

Bea har barn vad jag förstår. Ska man inte ge konstruktiv kritik så folk blir snälla och inte bara pissa hur som helst på folk man har nåt emot?

Bea var skitgullig mot min kompis som blivit mobbad och det var jävligt fint gjort av henne.

Men jag känner henne inte, men hennes barn kanske vill hennes goda sidor ska få lysa så skriv schysst och tänk på barnen.