söndag 4 oktober 2009

okej...

nu tilllbaka 2 sweddiiiiscchh again...
saknar thai sa javla mycket...har en massaq bilder, men tyvarr ar minneskorten hemma hos romkis mammi, sa lagger upp senare ..idag kanske...vad som hant, ojoj dom som lever har i v-ås vet nog vad som hänt..dumma dumma folk som tar sig in i min en alya, får skylla sig själva, lillla b har ett helövete att ta sig ur thai landet..ud -/ursäkta) fittan gör allt så fan mycket krångligare för lilla b..får ta en 24 h resa istalläet for runt 10 h...fyyyy å bläää men gav henne en bamse kram, fick resa med en halv packning och i dennna värme 3 par jeans på mig, runt 5 par tjock tröjor och 2 par skot, varndra omkring på flygis med det, fick många ögon att dras till en...uppmärksamhetär inget jag vet om=)
som grannen sa -ja du bea har man hört allt som hänt ända från thailand hem till sverige så har du verkligen lyckats..kär i en thai????går det?
mittt liv LEON O MELLIS gör att jag fortsättter dettta tragiska liv, folk avundas mig, men att vara mig är fan ett helvete, hellre sitta bland kackelackor och äta bland skit..varför kan jag aldrig bli lycklig**??????????????KARMA! karma! karma! karma! karma! KARMA!
what comes around goues around! sandra...sorrry...vet attt du är en underbar tjej men jag ska göra alllt nu för att inget ska hända dig, men detta får bli en polis sak annars..nu ska jag låna el av grannnen, dettta är då beas liv 2-day!!!!!!!!!!!!!!fuck this shit!! wanna go back fast and soon!! got nothing here 2 get and handle...bara mina kida som jag inte kan sluta tänka på en minut per sekund(går ihop?) och andy självklart varje dag...saknaden är så enorm, men mina dagar verka rinte vara räknade...som sebo säger- du är en kattt, har 7 liv, snart har jag slösat mina sju liv..vad händer då??????????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! Dom bilderna ser man fram emot :)

Anonym sa...

Det vore jätte kul o se lite fler bilder på dig. Går in på din blogg minst två gånger varje dag och hoppas på att det ska finnas ett gäng nya bilder. Känner mig som en beundrare :)