fredag 28 maj 2010

always gonna fight again

...grattis willis gudsonen 3 år...
grattis helena 3 år sedan du fick en underbar son..3 år å en riktig kanon mammi!!
dottern fyller 3 år på söndag..får inte gå på kalaset, får ha kalas veckan efter..gör iodrning barnen lekrum på skiljebo, vi får stanna i stan ett tag till, så gör det till ett kidsroom, instead of a teeenage/kidroom, mit gamla barnrum, den andra lyan bor jonny hansen i..
just nu e man hos rollis, har druckit 2 coffie drinkar å några shots för ett par timmar sedan, sen somnade jag å vaknade lagom till filmen halv tio, heartbreak kid, hohoho kul kul
veckan som varit har varit tårfylld å mest skratt å mycket mycket sömn, man får passa på=))
gråter några tårar för en udnerbar person, även denna som lämmnat oss alldeless för tidigt, lotta=(
hon ville adoptera mig å trodde på mig, älskade coola tjat kärring=(hon va fan riktigt häftig , spöade karlarna å jagade iväg dom som gjorde mig inte väl...hon lämnade verkligen många många ledsna bakom..allt man hör är hennes namn å varför?!
den 24:eapril lämnade en jakob oss lika förvånande å chockerande med tåren i ögat..

den 20:e fyllde min underbara å saknade mor..fan va livet inte funkar utan dig!!

En egen ängelEn egen ängel,är min mor hon är den som får en att skratta & att le.Utan henne vore man ingeting. hon är bäst. jag älskar henne så otroligt mkt.
Dagarna kommer dagarna går,hon e vacker varje dag. solen värmer hennes ljusa hår. Hennes skratt lär man aldrig glömma. hon är en mor en vacker mor. hon är den som finns hos mig.Gör min dag till paradis,en egen ängel ja det är du, en av änglarnas vackraste människa är min mor.Hon är den som lyssnar. en egen ängel är min... mor en sådan vacker mor hittar man aldrig mer..

Inga kommentarer: