lördag 15 maj 2010

okidoki

enda dan som va okej - marcus å jag fick leka med elden=)
old pic med systersbror mathias..kenny din skit!snackar en massa dynga, om du vet vad du ställt till med!!!
känner du igen dig? fan kan inte jag bli kär?
vem annan skulle dra från det vi hade? perfekt-nej för lilla bea e fan aldrig nöjd
byt lyxlivet med den bästa killen, finaste hemmet, vännerna, feta konton, var jag lycklig?

nej, men inte fan är jag lyckligare nu!

förlåt alla som fått stått ut, ni som känner mig vet att jag gör precis allt för mina kära
men nu när jag börjar kunna känna ,känslorna som blivit undanknuffade kommer sakta tillbaka mår jag fan värre än värst!
jag är fan ett svin, hur kan man vara så elak, nonchalant å ljuga för dom man närmast hjärtat har?
men har man aldrig suttit i den sitsen själv kan man ej förstå,ingen ide ens att försäka förstå!
vet inte,men om denna ångest ska få mig att må så här länge till ..dåra???
kan ju faktiskt itne glömma allt å bara se framåt, nära som gråter, polisförhör, tänk om man åker in, missat 2 rättegångar detta år ,2 som jag blivit informerad om..

självömkan? nej för enda rädslan jag har är för mina kära..

mina barn e mitt liv, utan dom då?

eee vette fan, men för 14 år sedan gick många på rave å för ofta ger ärr som aldrig läker..känna eufori..men allt i mitt bergodalbanoliv går i vågor ..men jag ska fan oxå få va kär, inte bli jagad av besatta killar som förstör precis allt, å såna faller man ju för, tråkiga, fula, fattiga, psykskadade, kåkfarare, ja en kort sammanfattning - alla dom som man absolut inte bjuder hem till släktmiddagen.
saknar andy, han va min bäste vän å hoppas vi kan bara vara vänner nu , du förtjänar fan bättre..!!
aja uppdaterar inte såå ofta,blogga känns lite som att blotta sig eller låta vem som helst läsa ens dairy..ohh trött nu!!
men nu väcka r å invänta jc.kanske ett till par glas vin?mmm maybeeeeee baby..men iallafall im back!!alltid varit stark fixar detta, odödlig ju men inte bäst längre..men snart..pyysss å kräm

3 kommentarer:

Rickard sa...

Härligt att du kommit igång och bloggat igen!

Saknar dock fortsättningen på bilderna som du lovade :) Sett fram mot detta i år och dar. Till o med besöker din porrigt.se profil dagligen i önskan att där ska finnas något nytt.

Keep up the good work. Alltid kul att se nya inlägg!

Markus Nyman sa...

Bea du är en underbar människa och hoppas du kan hålla dig så. kram kram Mathias din systers bror...

Anonym sa...

Ja, du har en del personer du skulle behova saga att du ar ledsen for vad du gjort, som stallt upp for dig men du vande ryggen till och fick dom i problem.