måndag 24 december 2007

**JuLaFtOn**



< --- MITT HJÄRTA

nja igår eller för 1 h sedan va d julafton, julen firades med andy, kidsen, mammi, pappi, Lena, Nattis och Anders.

Skulle även fira den 23:e men jag har legat sjuk även Melinis, så nu har jag knappt nån röst, pappa tycker att rösten är kanon och att man ska satsa på att bli blues/jazz artist..njjoouee=/


hann aldrig köpa någon gran, så andy fick ut å leta istället, haha ja den va inte vacker, men bättre än ingen alls=)



Fick fina klappar, även barnen=)

Tack Helena för tavlan, va verkligen super söt!

Är nere på 50 kg igen=/ äter inte lite, men mindre än vanligt, har ju en ganska stor aptit och en tendens att gå och små äta och moffa i mig onyttigheter..går inte såå bra med träningen men ska börja komma igång så att man får mer ork och energi.

Natten till idag somnade vi runt 6 på morgonen, väckte andy för jag va myssugen, hade svårt och sova=/ men klarade dagen bra även fast man knappt fick 3 timmars sömn.
< --- ME LOVE

< --- PAPPI
< --- EN TOMTE

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe ni hade iaf en gran hehe
vi har ju plastgranen i fönstret som blinkar hehe