onsdag 26 december 2007

*julshopping*



vaknade sent, hade ungefär 100 sms från tessan som försökte väcka mig, men kör alltid ljudlös så funka ej=)

hoppa in i duschen och drog till bussen, skumt iallafall, 3 bussar gick mot bjurhovda men ingen kom åt stan hållet..vart tog alla bussar vägen? mycket folk va d iallafall!!

köpte lite kläder 2 me, kidsen och lite smått.

köerna va kraftigt tråkiga så man missade att handla så mycket, bra d kanske, mest skit under julrean.

Tessan köpte ett glidmedel, som både luktade och smakade bra? vi tänkte fråga efter toan och gå in å slicka upp varann, men hon tjatade om att d va varmt..antar att hon blev för het på mig=)

anyway, vi drog till oxen å solade, behöver bli lite brun=)

hade stått på bussen och trängdes bland alla folk, pga att mina skor ej skulle bli förstörda, men vem trampade mig på tårna????????? the tessss! så jag gjorde en karate spark så hon flög över halva gallerian..förtjänade hon=)

d va trevligt idag och skönt att gå utan barn=)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe jodå glidiset var skitbra verkligen! mycket bättre än klick!!!!
luktade inte lila gott på kroppen som direkt ur flaskan, men luktade gott iaf. smakade helt okej hehe och gled skitbra=) hehe

haha dessa skor.. du får sluta använda dom så slipper jag trampa dig på tårna haha

Naddy* sa...

hej...ändra min blogg var tvungen att byta namn... min nya blogg är www.naaddy.blogspot.com