måndag 7 januari 2008

partaj=)






Mina 2 kännetecken på bild...
Ja d e grymt jobbigt att vara så förälskade i så många=)
grymt dålig på att blogga, men gör en sammanfattning,fredagen den 28/12 va tessan å jag på BMB, dansade lite, tessan träffade en bra vän som var väldigt vacker, hanna eller va fan hon hette=)
-På lördagen så drog nadja å jag till etna, hade inga nyklar hem så fick ringa ranka som fick hämta mig, fick sova i nåns lya, på söndagen festade vi lite=)
-På måndagen va d Nyårsafton! drog då till Joni å knäppte lite raketer osv..=)
Sen har d bara körts på, andy har även flyttat, tråkigt, men bättre så här=)
fredagen därpå var jag ut på Konrad med ranka, direkt vid dörren stod helenis, så d blev en bild eller 2=) Hade jätte trevligt!!
-På lördagen kom Helenis hit, sen Tessan, dom va snälla å hjälpte en gammal bakis brud att städa=) även fast Helena själv verka lite halvseg å tessan är på tjocken=) Barnen drog till andy, å sen kom rikard å hans syrra, vi blev bjudna på pizza av håkan..snällt snällt=)
-Mätta å belåtna så blev vi sugna på öl, va tydligen väldigt svårt att fixa, innan vi drog till pizzan så kom naddis, vi ( mest jag) drack hennes dricka, sen snackade skit..anyway..sätter in lite bilder

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du för fan ta och bli bättre på att uppdatera käring!
jag har ont i tuttarna!