onsdag 23 januari 2008


igår va ingen kul dag, fick ett samtal av morfar som lät väldigt ledsen, vilket jag aldirg hört förut, han frågade vart mamma var och att han hittat min moster död i lägenheten, kan nog inte förstå riktigt än, men känns så hemskt, hadde bara en moster, tycker så synd om morfar, d e inte rätt att ens barn går bort innan en själv och speciellt inte vara den som hittar sitt barn, min kusin är endast 17 år gammal..så får se vad som händer i fortsättningen hur d kommer att gå, men speciellt morfar och min kusin behöver nån att prata med så att dom inte, usch detta är så hemskt.
sen inte nog med d så finns det en riktig idiot i denna stad som livnär sig på att få andra att må dåligt, alla hatar honom och hoppas bara nån tar honom snart!

Är iallafall riktigt tacksam över att jag så många nära=)

Idag fick jag gå upp väldigt tidigt för barnen hade sovit hos deras farmor, steff körde mig å hämtade dom, sen lämnades leon på dagis, sen helt plötsligt ringde pappa å sa att han stod utanför med en vän, dom var inte här länge utan drog på biljard..efter dagis drog vi å köpte käk från pizzan, men hade inte pengar till cola=/ men pappi skulle köpa..still waiting..

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.