måndag 28 januari 2008

trevlig mysig hemma kväll=)

På lördagen vaknade jag tidigt ( som vanligt =)
sen drog vi ner på stan, skulle köpa bikinis, me and lindis eftersom vi skulle bubbla, checkade sedan in på hotellet, men fanns ej nån bubbling=/ steff å joni hade köpt alko så steff gjorde egna drinkar, jätte goa=) bokade sedan bord på tusen å en natt för att käka, men vi alla blev så mätta på all chips å godis så sket i det, sen kom d lite mer folk å sen lite till, rummet var endast bokat för 2 personer, men gissar på att d var runt 15 där? sedan drog jag lindis å bell till tabasco, drack lite, sedan vidare till strike, jag vann ju självklart, like always..=) blev lite bråk om vem som skulle köra så jag å joni körde tydligen samtidigt, sen innan vi skulle dra så smet jag in i karaoke rummet, så otroligt skönt att man verkligen kan sjunga oxå, hade gärnat velat stanna kvar där, men NÅN drog mig därifrån hela tiden=)
sen drog vi tillbaks till hotellet, trodde jag gjort d mesta men tydligen gick jag på stan med bara morgonrock när jag skulle ut å möta folk..hohohoho
anyway dagen efter så glömde steff sina nycklar på hotellet, vi drog å solade, där glömde jag min väska, me alla kort, kamera, parfym osv..som tur fick jag tillbaka min väska, men glömde den senare igen i hans syrras bil, då sa steff- tror inte vi är så bra för varann, båda är ju lika glömska..hohoho sen tjatade å tjatade joni jerre å roger på att vi skulle komma till pizzan, so fine=) sen drog vi till strike igen eftersom vi hade 5 fribiljetter från dagen innan, d va nå strul med vår bana, men tror att d berodde på våran häftiga show=) på kvällen hämtade vi kidsen sen till pizzan å åt igen=/ aja nu ska jag faktiskt äta=) pyss



















1 kommentar:

Anonym sa...

va kul vill också bowla hoppas du hade kul. får ses någon dag. puss