torsdag 17 januari 2008

*trötttis*


vaknade tidigt idag..wohooo

anyway, hade fått nåt mess från nån brud som bad mig hålla sig borta från hennes kille - hihi en snubbe som jag aldrig ens ringt, gav till svars- hörru är inte på nå humör, så pallar inte en massa skit, så sluta anklaga mig eller så kommer jag göra allt för att ta honom ifrån dig..
sen fick jag ett ursäkta då..
Leon är på dagis, ska hämtas vid 3, sen ska kidsen till deras pappi..ska sedan träffa nadja, herruu guu kvinna, svart hår??? men du passar ju i allt, så d e säkert fint.=)
får se om bilen kommer idag, ska bara fixas med en massa papper, en volvo v70, min favvo bil=)
igår tog vi d mest lugnt, jo fick åka omkring å hämta lite saker, har tappat bort min ena sko=)
men fick tillbaka mina keys, tydligen hade jag glömt mitt pass hos joni oxå, förstår inte varför jag hade tagit dit d..å min jacka, min tröja fick jag inslaget i ett paket iallafall, hade gett min mobbe till steff, sen när jag kom hem hängde d e lapp på dörren- ring jonis mobil, vi har din mobil och kompis, lösensumma kan disskuteras eller nåt i den stilen=)

sen har man även blivit anklagad för att ha anmält en vän till soc!
nu ska jag klä på mig å bada lillis, sen go down town=)
tjaaa

1 kommentar:

Anonym sa...

VA dålig bil smak...haha vänta tills du ska få åka amerikanare med mig sen!!haha =) kramar