fredag 25 januari 2008







igår va vi på bmb, dansbandskväll=) innan va lenis här, hon skulle sedan till holland, fick sedan ett samtal imorse för jag pratat med hennes rumskompis att inte vara så spydig mot henne, vilket inte uppskattades..så sorry=)
sen idag låg jag i sängen länge, tills jag joni å steff åkte å käkade, va inte alls hungrig, så blev väl nån tugga eller så..
sen drog jag ner på stan, handlade lite skit=) hem sen fick jag hänga på steff till sura, stjärnan visste ej vart han skulle=) sen solade vi, sen till maxi..
nu ska jag ploppa in i duschen sen till hummelsta å hämta upp lindis, imorgon ska vi tydligen bubbla, basta på skrapan hotellet å bowla=) ciao...

8 kommentarer:

Anonym sa...

hur fort tröttnar du på människor egentligen Bea

Anonym sa...

åååå Du har så roligt...UTAN MIG!!:s hihi

Anonym sa...

Har du ny kille IGEN??? seriöst?

Anonym sa...

Hur vart det med Mika? Dög han inte längre? Stefan som är så äcklig och dyngsnackare!

Anonym sa...

åh!!! är du tillsammans med en tjackis nu.. hur ska det se ut??

Anonym sa...

folk är bara svartsjuka på dig gumman! du kan få allt och alla...Till er andra face It!

Anonym sa...

fin tjej och fin kille

Anonym sa...

Vad finns det att vara avis på? Seriöst.. han ser ju grymt sliten ut han också... och sen så håller han på med skiten han håller på med.. Vad ser ni i varandra?