söndag 2 december 2007

1 mobil å 1 kamera mindre

helgen har varit fin, i fredags blev jag arg och bröt sönder andys nya mobil itu- va fan ska du ha mobilen till när du inte svarar!!!
måste va lingon veckan...

så han slängde sönder min relativt nya kamera, han skulle ta sönder min skönhet först, men stoppade den i trosan, så han hittade den inte=)

synd att man inte har drulleförsäkring längre, skulle vi/jag behöva, för allt som man slår sönder.

måste även köpa en ny data, denna laptop köpte jag i somras, å den har åkt i golvet ett antal ggr även fått lite öl, cola och juice över sig, så sitter bara å väntar på tills den craschar helt..

helgen har varit lugn, i fredags satt jag andy å tobbe framför youtube och kollade en massa skit, tills vi somnade runt 6 på morgonen, på lördan mådde jag inte bra, pratade med helena på dan hon berättade om hennes kräkdag, självklart började jag må illa, efter ett par timmar sitter jag å kramar toasitsen=/

tidigare på kvällen gjorde jag en pizza, den dög väl, i samma veva kom tobbe med en cykel, får väl se om den funkar..sen kom joni med en mobil, dom sa att pizzan va goo..men jag kräktes ju sen=/ hohoho...

har hyrt film idag iallafall å valt ut en ny kamera, har lite problem med datan så kan inte flytta bilder, men bilden där uppe anyway..

1 kommentar:

Anonym sa...

du är sämst på att uppdatera din blogg nörd!!!