torsdag 29 november 2007

julen=/

vart ska julen firas iår???
förmodligen här hemma, men d blir att ta ner fler stolar o ev ett till bord, om man inte ska sitta på golvet på en stor filt..?
men morfar vill ju bjuda hem folk till sig, mamma- men vi kan ju gå dit och fira, sen går vi till dig och super..hohohohohoho, ja varför inte?? då slipper jag ju stå me all mat och all disk.
jag är inte alls en favorit av julen, kallt, tycker inte om att handla julklappar, äter bara 3 köttbullar, 1 prinskorv och nån enstaka potatis, men denna jul får jag iallafall dricka öl=)

har handlat julklappar till mamma, pappa och en vän ( en skönhetsgrej ) å till wille.
sen ska man handla till resten av världen, morfar, mostrar, kusiner, leon, andy, andys sida, lena, nattis, solveig, jan, annelie, sen beroende om kusiner, fastrar och farmor kommer från finland blir d till dom oxå=/ nej usch..hoppa över julen tack!

jag önskar mig:
presentkort, gärna på ica=)
strumpor
ja underkläder i huvudtaget..inte bhar då..
snus
ja d va nog allt, köper alla en varsin snusdosa till mig blir jag nöjd, behöver inte mer grejer än vad jag redan har...
mamma handlar iallafall massor varje jul, kanske därför hon behöver leva på minimun resten av året..

nu ska jag iallafall duscha..sooo long

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi jag ska köpa något fint till melina med =)