lördag 10 november 2007

StÄDdAG


Idag sov jag uuut väldigt länge, vaknade till en lya som var helt upp o ner vänd!
Tog en dusch sen har jag städat precis hela dan, jo andy diskade..tvättmaskin går konstant å tumlaren, skurat och dammat och torkat precis överallt, bytt lakan tom gjort rent alla dörrar och funderade på att göra rent fönstrena, har 21 stycken plus dom på balkongen, så det kommer jag nog bara göra om kungen kommer på besök..sen kom knodd och hans tjej, han ska tydligen bli pappi, ja eller dom =)
Sen Frågade tina om jag ville följa med på partaj, synd att man är så ofräsch efter dagens städning, men J var förbi med bira så har ju öl, känns bara lite värde att sitta hemma och dricka till barnskrik och blöjbyten=/
Nu kom Mamsen som varit ute på hälla med Leon. Hon hade köpt jätte fina tröjor till Leon, det kommer man väl få höra i ett par månader nu, men hon är här dagligen nästan (har flyttat till samma område) varje gång hon kommer har hon antingen kläder, godis, böcker eller filmer med sig till barnen, hon e snäll hon min mamma=) men funderar ändå på att flytta lite längre bort.
Nu måste man gå å köpa chips, åker bil försig...hellooo!
kör med an old pic från en dag på liseberg.

Inga kommentarer: