söndag 11 november 2007

in neeed..


Behöver shoppa, är behov av kläder, skor å nya väskor!
Ska till sthlm med fia på torsdag=) får nog skriva en lista, för annars blir d som vanligt att man missar det man är behov av=)
Idag har jag bara legat i soffan hela dan, har faktiskt inte gjort nånting..
men söndagar är verkligen deprimerande.
Har ätit en massa och rört mig lite..som vanligt försig=/
Igår så höll jag på med fotografierna, tar lång tid att klistra och dona, men kul är det=)
Det är min 3:e scrapbook, barnen har en varsin och jag har en med foton på vänner, släkt och partaj.
I veckan ska jag till tandläkarn, har en otrolig tandläkarskräck! tycker den där plattan som dom stoppar i munnen gör otroligt ont, det borde dom ge bedövning till!
Även Leon ska till tandläkarn för första gången, har varit lite dålig där med borstningen, men förhoppningsvis har han mina bra tänder, annars så tänker jag skylla slarvet på andy=)
Har kikat mycket på V secret men vågar inte beställa nåt pga av alla kostnader som kan tillkomma, som tullavgift å speditionsavgift, nån som har beställt därifrån? call me!=)
Har sån otrolig huvudvärk, måste bero på all överanstränings idag=) hejjjj..

Inga kommentarer: