tisdag 6 november 2007

pank, trött och smutis=)



Somnade för sent, som vanligt.


men men nog om d=)








Va ute ihelgen med Helenis, först på konrad, men blev så arg på en snubbe som jobbade där, han tog mitt alko! ställde ifrån mig flaskan en snabbis medans jag dansade, sen sprang han förbi och tog den! sen kunde han inte ens erkänna det, så det blev av till bluemoon istället, tråkig kö, så vi smet förbi utan att betala, så kan d gå=/


tydligen så va d halloween, va som att gå in i spökhuset.

Men hade trevligt förutom att 90 procent "råkade" spilla öl på min tröja, så till slut åkte den av, men d blev för mycket uppmärksamhet så den åkte på ganska snabbt igen (hade dock en annan tröja under)


Har börjat prata pensionsparande så var faktiskt inte sist ut, tog sedan bussen! har nog ALDRIG hänt! men d var okej, var snabb att putta undan tjejen framför så jag skulle få en sittplats, hade ju faktiskt stått och dansat sammanlagt i 10 min kanske=)


Lite tjaffs under helgen så jag gjorde som vanligt, drog.


Åkte hem till nattis, hon har vänt på dygnet sen hade hon någon ny kille där, så dom gicks till sängs ganska fort medans jag försökte komma på hur man satt på datan (kom aldrig på d dock)

så låg i hennes soffa och glodde tv, sedan tänkte jag sössa, då går dom upp! den ena vid 12, den andra vid 3, på natten! vaknade dock inte av dom utan av att killens hund slickade mig i fejjan! uhoa!

smet sedan in till sängen å försökte sova, skulle upp vid halv 6! men kom upp eftersom jag egentligen aldrig sov. skyndade mig till byssen, glömde pengar så fick kuta tillbaka eftersom tåget till sthlm gick, men hann med=)


snurrig sprang jag sedan runt i sthlm och fattade inte hur jag skulle komma till slussen och sedan till bussarna( va ett tag sen jag åkte pendeln)

gick sedan på bussen som skulle till nacka och slängde fram pengar, vilket tydligen inte funkade, så fick springa tillbaks för att köpa biljetter, va e d för nytt system????


sen från bussen hittade jag inte dit jag skulle, även fast d låg mitt framför mina ögon=/


men d gick bra till slut=)

iallafall så har jag 89 kr på mitt konto, d kommer man inte långt med, sen kan jag inte duscha idag eftersom balsamet är slut och eftersom jag inte kan duscha kan jag inte gå ut och köpa balsam=( så d blir att ringa mamsen snart.



missade även mitt måndags prov igår, öppna mottagningen är mellan 8.30 - 11.45, och jag var hemma och utanför där 12.05, men ringde och det var tydligen okej..för denna gång! jag som inte ens förstår varför jag ska gå där, passar knappast in med dessa bedrägliga människor..förutom dom jag känner då..=)


jaja nu har jag kramp i handen och ska äta nåt, man kan ju inte bara leva på cola å snus=)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste va en av dom snurrigaste människorna jag känner haha. Men tycker om dig ändå =p

Anonym sa...

JAG HAR 88 KR KVAR PÅ KONTOT...HAHA SNACKA om att matcha =) får bråka om parkbänkarna sen när vi blir som fattigast...haha