onsdag 21 november 2007

ovanligt tyst=/

Imorse kom gunnar å hämtade Leon, han, maggan å ella skulle till Gbg, dom ska vara där i 6 dagar, d märks direkt när han inte är hemma, d e så tyst, man ser inga saker flyga omkring och ingen som går runt å trallar och sjunger..skönt me lite lugn å ro, men ensamt=/

Idag köpte jag lite kläder till mellis och köpte nya diamdem å toffar=)
Sen passade Annelie mellis medans jag å helena drog å sola, vi fick lite färg, även fast d va relativt dåliga rör=) bifogar bilder senare=)

fick sen ett mess av j där d stod att man skulle beskriva den andre med ett ord, skickade sedan messet till några, alla svarade utom helenis..fyyyyyy=)

så beskrev några mig=/

fyllohylla
pratglad
ariel med d långa håret (ett ord fia)
mammig(förstår inte riktigt va kristina menade)
snuskig
härlig
fantastisk
sötis
utseendefixerad- säger Linda!!!!
skön
har skickat till fler nu så får väl se hur dom ser mig, antog att folk bara skulle svara, vacker, underbar, snyggast som exempel=)

ajjaa nu ska ja å annnnee glos lite på tivi..ciao...

1 kommentar:

Anonym sa...

JO JAG SVARADE IDAG....
ÄTA VÄN ;) srkiv med de nu!!!!