måndag 26 november 2007

*******bbbblluuöööööö********

Tjoppsan..
sitter i soffan och väntar på en av mina beroenden..the coke, brukar bokstavera till pappa så barnen inte förstår, c o l a , pappa- sola=)
ja min far är inte så bra på svenskan ändå, som idag fick jag kontrollera hans stavning på ett papper som skulle in till myndigheterna, problem- bråblem, alla p blir b och alla on , blir ån.hoho

mina ögonlocken är röda ifallafall, ser ut som en ful ögonskugga=/

idag kommer iallafall helena å wille hit, ska bli kul att se hur stor wille har blivit=)

D e väldigt kul att vara förlovad iallafall, vi förlovade oss för exakt 4 år sedan och ringarna ligger på pantbanken, har nog bärt den där tråkiga ringen i max 4 månader sammanlagt, kommer smälta ner den och lägga till en diamant som jag fått av mamsen.
-03 ja d va tider d=) då satt andy och jag på pizzan framför en varsin maskin med en öl i handen minst 3-4 dagar i veckan, spenderade massor av pengar..eller så var jag å linda ute på språng, vi hann med mycket under -03, va på öland, i gbg, i finland, dansade i burar i sthlm, festivaler och en massa..men sen blev man ju på tjocken och då blev d sitta hemma framför tv och ha myyyskvällar =)

förresten the uggisarna är äntligen mode igen, dessa hatade ugg har värmt mina fötter i flera år nu och varit såå ute, så äntligen är jag inne igen=)) men nu ska dom inte vara tall utan short, så då blir d att hasa ner dom..aja dom är iallafall väldigt sköna, även fast dom inte är ett dugg tåliga, dom ska helst bäras under sommarn=/
aja im gone...

Inga kommentarer: