tisdag 27 november 2007

find the sladd=)

har hittat min kamera sladd iallafall, nån hade lagt den bakom tvn=)


Idag har lilla mellis övat hennes lugnkapasitet ordentligt, skrikit halva dan=/
själv har jag gått runt i morgonrock tills 10 min sen tills jag bytte om till nåt lika oattraktivt=)
nu kom rickard med mitt visa kort, fick en chock, hade glömt bort d, men han måste nog ha fått en större chock..haha

igår va wille å helena förbi iallafall, vi gjorde pizza bolognese, helena kom till förslag att lägga osten under fyllningen, ska erkänna att jag först till en början var skeptiskt, men d var faktiskt gott, hon är en riktig pizza bagare hon=)


kidsen lekte medans vi satt och snackade skit o

allt å alla=)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja vi hade en riktigt kul idag igår =) good pizza oxå :P =)