måndag 19 november 2007

hurra hurra hurra

Igår blev jag väckt av annelie vid 9.15, d va väldigt jobbigt, låg så skönt i sängen. Somnade sent för vi hade setat i köket och ätit bakad potatis, kex och vitlöksbröd på natten=)
Dagen innan ringde jag kusin och sjung- hurra hurra hurra för d e Leon födelsedag, nej eddies=)
eddie- okej...tack, fast d va ju försig igår.
Men iallafall så åkte jag å annelie till hallsta, skulle fira hennes och haralds födelsedag, vi drog och bowlade, d va lite disko oxå ett tag, runt 15 min så släckte dom ner och satt på diskolampor och apbra musik..hehe, efteråt gick våratlag=) jag annelie och maria til torino och käka..mmmm d va gott=)
Åkte hem runt halv 6, även fast vi hade en halvtimme på oss att vandra till tåget, fick jag kuta den sista biten=/ men annelie påstod att det va pga att vi fick stanna hela tiden för att fixa till mina strumpor=)
nu ska jag till ica och köpa godis=)
tjaaaaooooo

Inga kommentarer: