fredag 9 november 2007

ToTMtAR

-Idag va jag på möte imorse, gick inte så bra, men som förväntat.
-Imorse ringde läkarn att hon inte ville skriva ut imovane pga att jag blev nerdrogad ute på krogen..så tjejer..och killar om ni blir nerdrogade så anmäl förihelvete inte!
Det kommer följa med en resten av livet.

Som helena sa om han fått som han ville är man en hora då?!









Bifogar en bild på tessan, som blev morsa för 2 månader sedan, efter det så kommer hon nog aldrig bli desamma=) Bild- före/efter





Idag ska jag ha en myskväll å hyra massor med film och
äta gott, hoppas bara att dvdn funkar, annars blir d väl reprisen från förra veckans bongolotto=/
På måndag får jag mina pengar, ska shoppa massssor!!!
Igår solade vi iallafall på oxen, fick vänta 40 min för d rummet som jag ville ha, naddis tyckte tydligen att de var snobbigt gjort..sooo i read..=) men måste poängtera att jag inte vill ligga och svettas!
Now im gone...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha jaha var det det du skulle ha det till hahaha