tisdag 13 november 2007

KaRmA...=/

Idag va jag på sjukan, skulle göra nån undersökning, stod på kallelsen att det inte skulle göra ont, tjena! det svider i huvudet å i panna, för att sätta fast några elektroner och för att "kopplingen" till skallen skulle bli bra så fick dom skrapa på huden, efteråt va jag röd fäckigt i hela pannan..
-men iallafall karma, ja de är väl det som kommit tillbaks till mig eftersom jag har en otrolig otur och haft den senaste månaden! jag blir väl en mask i nästa liv, men nog om d och till det jag skulle komma till..Såg iallafall en snubbe sittandes i rullstol, jag gick förbi och små skrattade..dåligt i know, men han har betett sig som ett svin halva sitt liv, han skulle även råna andy efter dom suttit på puben och andy var den enda som vann, medans han hela tiden förlorade, även fast dom varit vänner hela livet så tog han med sig 4 vänner för att råna honom, som tur hann han dra, men fick ändå världens blåtira..
-Ja en av alla saker, man kan väl helt enkelt inte bara springa runt å råna å slå ner folk, finns alltid nån större å starkare!
-Just nu sitter jag själv i denna stora lya..hohohoh..leon badar å melina äter, lyssnar på en bra men vältjatad låt! fergi å sean kinston- big girls dont cry.
-Idag är det äntligen desperate å betty!!
Nu ska jag fixa mina naglar..tja..

Inga kommentarer: