torsdag 15 november 2007

Yo MaN yOUr LeInG

Åkte taxi imorse till maggan och lämnade barnen, det var brott eftersom tåget gick till sthlm.
Skulle shoppa med fia och emelie, men d blev inte så mycket shoppa för blixten skulle stå i varje butik i en timma=)
Men för fan va dyrt det är i sthlm! detta ska va våran huvudstad, vilket bull, hittade inte ett skit!
kunde lika gärna åkt till sala!
Jo hittade en midjekjol för 800, men köpte den ej eftersom det var lite för dyrt, men ångrar mig nu i efterhand, men köpte en annan liknade kjol..
för ca 3 lax köpte jag en kjol, 3 ögonskuggor, en penna, plånbok, väska, billigt hårinpackning, parfym hugo boss, skärp och ett par over knee socks, ja d va nog allt..jo och en lilla menyn.

Iallafall så svarade inte andy när jag messade på eftermiddagen, tyckte d va lite skumt eftersom han inte svarade (brukar vara väldigt snabb) men glömde saken snabbt.
Men sedan vid 20-21 fick jag mess att jag skulle ringa, vilket jag gjorde..och då säger han att han inte fått lön idag pga av nåt(kommer inte ihåg) utan hans chef släppte av han på t- centralen med 120 spänn.
Inge mer med det tänke jag, sen hör han av sig ganska snabb, tydligen så har han inte tillräckligt med pengar att ta sig hem eftersom han måste cascha på tåget, då får jag ringa runt och till slut så kan christer hämta han i sthlm..
inte nog med att han inte hade pengar så va han berusad, vilket han vägra erkänna! men jag är inte född igår!
Självklart har han fått pengar eftersom han druckit,så ringer hans chef - bla bla bla, har andy fått pengar idag och mer än 120 spänn?
chef-haha ja verkligen, vadå har han inte kommit hem ÄN??
jag- nopp berättar, bla bla bla
chef- ehhh me me men ehhhhhh nej men han fick ju inte allt, ska ringa han nu...
Alltså har snubben spelat upp alla pengar, sen fick jag mess efter , varför ringde du pip?
jag= SPARA han= SLÖSA (svenskaspel)

nu ska jag tvätta av mig och sova=) yo!

Inga kommentarer: