torsdag 10 april 2008

fsfsa

igår va vi å kollade tapeter, hade lite svårt att välja, så fick ta med oss ett par pärmar hem till väggar och våtutrymmen..finns så mycket fint, väl därinne kom keijo och mika, dom trodde att jag jobbade där så körde på..fick även en femma av mika ..hoho
idag skulle man ha fått mycket gjort men eftersom barnen far inte direkt visar nåt intresse utan mest tycker att dom e jobbiga och skyller ifrån sig kontant så blev d väl ungefär 1 sak gjord..stefan tog med kidsen till garaget där han gör något som leon förklarade som en stol till cykeln som e rosa med en nalle där bak=)
iallafall imorgon, i sista minuten en lokal på skallberget, d e ju maskerad, temat -slampa, så egentligen är d ju bara jag som behöver stajla till mig resterande kan ju komma i sina vanliga outfits..näe men först ska vi några sitta här hemma å tjejsnacka, dricka å klä oss...
nu ska jag tvätta av mig å lägga mig själv i sängen i väntan på mr steff=/
har egentligen inget å skriva är aptrött å vill bara krypa ner i sängen..tjohooo

Inga kommentarer: