lördag 19 april 2008

hmm

håller på å flyttar, eller? eller får man hitta ett nytt ställe för tydligen så är d slut eller man e inte välkommen längre, fick sova hos joni iallafall, hade inga täcken eller kuddar i gamla lyan.
pappi å hans kompis va nyss här, fick pengar sen hämtade han sina grejer, dom kom i värsta åket.
me från balkongen- fan vilket åk skriker jag samtidigt som min "älskade" granne blänger upp
pappi- kör inget annat än så här (troligt =) när han kör rakt genom gården där va d verkligen är körförbud
sen glömde jag pengarna (va faktiskt han som ringde å sa att han glömde ge mig pengar, hade inte ens en tanke på pengarna)
kompisen- aja nu klarar du dig ikväll iallafall
sorligt men är pank å min nu sista pengar ska gå till morfar..eller en hundring har man väl kanske, 2 öl=)
runt halv 2 drog jag in på nån pub med pyjamas brallor
me- en stor stark!
bartendern- sorry stängt baren
ställer mig upp å visar brallorna
bartendern- blivit utslängd?`aja du får en halv öl, slutade med att han bjöd mig på 3, samtidigt som nån snubbe med brud står brevid å slänger fram pengar å tjatar om att han ska servera mig mer för att jag d va såå coolt hur fort ölen slank ner..aja hem till gamla lyan sen försöka sova hos joni medans dom lyssna hög musik, gick bra fick 3 h sömn, vaknade brevid roger, å hoppa till, kände inte igen steff..haha
aja kul ¨å inte ha nå trosor! har kallingar!tjopp..

1 kommentar:

Anonym sa...

har du redan träffat en ny kille?