måndag 7 april 2008

kalas kalas o kalas VI SKA FLYTTA!

< -- våra fina tandborstar=) ett konstigt beroende=/
< -- steff med nåt i munnen..baby baby
< -- mellis är så dutti på att vinka
< -- nyvaken eller läggdags? i sängen utan smink iallafall=)
< -- gulli grabbarna, kul å passa willis, tiden går så fort, inte länge sen leon va så här liten, snart kommer mamma helena få fullt upp eftersom jag tror på en liten riktig buskille med en massa energi, men d e så d e ska va, vem vill ha en tråkmåns som varken stökar ner, skriker, tjatar eller tar sönder saker..=)
< -- så jävla snäll!! städade för vi skulle få besök å gjorde ordning ett glas vatten med hjärtisbitar, vad e tacken? då häller han allt över mig, blöt å arg åkte han på en snyting, men fick tillbaka en klapp på armen som fortfarande gör ont=/
Jonis flickväns tandborste, antar att dom aldrig ses eftersom den är oanvänd, han är ensam å gömmer sig gärna bakom sin mask, finns d någon där ute som behöver en snäll å omtänksam karl med flera körkort plus pass så hör av er!
så är d när kilen har en stor familj=) presenterna brukar oftast bli kort på han/oss, stefan säger att d uppskattas mest=)
anyway på fredag fyller jag!! hela 24 år gammal, fortfarande ung men mer vis..hoho..fia fyller 2 dagar innan så om allt går som d ska så har vi ett partaj i en lokal på stan, men med min otur så kanman aldrig vara säkert, i värsta fall hamnar vi i ett garage=) har ingen aning vilka jag bjudit eller nåt, noll koll, självklart mina närmaste, ett par stycken har jag även bjudit mer än en gång=) så länge man inte e själv eller överfullt å nördar, överfulla och tråkmånsar så är jag glad=) önskar mig 200 spänn haha, ja av dom som hade tänkt köpa nåt, annars räcker d med en 20 lapp, vill gadda mig och önskar mig inte en massa presenter, sen till fia tänkte jag ge bort dom välanvända rosa dildo, nej föresten d va ju jonis, men kommer nog på nåt kul..=)
maskerad iallafall, en skönhet klär i allt -->

Inga kommentarer: