lördag 29 mars 2008

*long time*

steff tyckte tydligen att d va en bra ide att ge melinis en kockosboll?=/
blev aldrig nån julbild

duttia så=) jag stod för både matlagning och städning ( d är inte jag ibakrunden me fötterna på bordet )

vi ska flytta iallafall, hade besiktning här igår, gick bra även fast ja å tantan inte e såå taighta=)
såå skönt att slippa dom här galningarna! som ex. förra veckan hade nån försökt brytit sig in i porten jouren satt då en lapp över låset, dagen efter stod en lapp med b skantz understryket mitt på låset, sen några dagar efter hade nån spottat vid ingången då hade nån ringat (ehhh))
in spottet och satt en lapp brevid med VARING! ja att tanterna orkar ens, jag har inte gjort nåt av alla grejer jag blivit anklagad för, men jag ska fan in å spotta i trapphuset när jag flyttat bara för att=)
igår körde vi runt lite överallt, va på maxi å handlade lite bla..sen skulle vi ha en myskväll me kex , vin å film=) men steff e d inte nå drag i direkt han somnar ju hela tiden!!

1 kommentar:

zigge sa...

fan är det tulle länge sen man såg han hälsa från zigge om du ser han