torsdag 13 mars 2008

hmmm

idag har jag inte gjort mycket, blev väckt av steffis som kom innan nio, så upp å hoppa, leon till dagis, eller steff gick dit med han=) jag skulle sölja me tompa å ta blodprover, han stortjöt så han behövde väl stöd..hohoho, iallafall donat som vanligt, sen kom helenis förbi, medans jag städade så pratade vi om hur hon mår, d e inte kul d du måste gå egenom, men du e stark å klarar d, är ju nog i samma sits=/ men sen har jag å steff varit på pizzan, lena har packat hennes saker efter dom här 2 månaderna ungefär så bär d av till nattis i 2 veckor sedan flyttar hon till holland, hon gör mycket som irriterar mig, som är en riktigt lortgris, men kommer att sakna henne, hon kommer ju inte att finnas här brevid mig längre=( d kommer kännas som när jag flyttade hemifrån, va såå skönt, men när jag gick själv i den tomma lägenheten så saknade jag helt plötsligt alla jobbiga skrik, tjatet, lenas barnsligheter osv..men förhoppningsvis så kommer hon hem efter några veckor å hon är alltid välkommen till mitt hem, även fast hon är 40 år gammal=)
fan va tråkigt man har, sitter bla å chattar me steff även fast vi är i samma hem, jag i köket med mina söta lap å han i sovrummet med hans stora plattskärm som tar upp ett helt rum..sen fy fan va jag e å just idag, känslig för lukter kan inte trycka i mig mat för e mätt hela tiden, kläderna sitter för smått=( jag som vill gå ner i vikt inte bli större..synd om mig.igår va naddis här anyway, skulle dra å sola, men pallade inte så drog me tompa hem sen ner på stan för att träffa baby, vi åkte lite taxi ..jätte värt pengarna!=)
på dan gick jag en runda me fia på stan, köpte en tröja till steffis å lite smått till meee,
nu ska ja tvätta av mig å in 2 bed..yoooo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe du kommer nog få sakna mig mycket länge bea haha, kommer inte tillbacka .. på besök ja.
Men flyttar tillbacka ALDRIG!!

Du kommer du inse hur mycket du avgudade mig igentligen hehe //Lena