måndag 3 mars 2008

*fuck*


som vanligt, klockan är 5 å ligger jag i sängen eller????nooo
anyway, denna dag har varit okej, solade ju me stress! sen fick vi besök av en snubbe som genast imorgon ska byta namn till blixten! gjorde iordning mig å hela jädrans köret sen bla bla bla blev d inget, han va den enda av oss som hade bil, å hade inge ork att sitta hemma! sen vid den här tiden så finns d inte direkt heller så mycket å göra!så lägger in lite bilder som säkert redan finns, men på tal om sillisar som alla snackar om överallt(vilket är så otrligt vanligt), jag anser mig själv som en trendsättare i allt, mode, tal, personlighet ja allt med klädsel osv..jo visst man blir vad man umgås men alla runt omkring mig blir mig till slut..stackars tjejer..=)nej men angående sillisarna så vänta tills barn har ploppat ut, visst dom kanske inte direkt blir förstörda, men risken att man måste slänga ut 50 lax igen för att återgå till d man hade innan är nog stor, en grav tär ju, sen dom som ammar deras vill jag inte ens tänka på, första barnet förstörde inte kroppen direkt, men andra blev d stor skillnad å ändå så ska jag vara nöjd, fast d har ju bara gått 9 månader, va säger man, 9 månader upp å ja ännu mer ner=) nej men om drygt en månad fyller man dåra=) jag önskar mig inte direkt någonting förutom fixa naglarna, håret (om man inte gjort d innan) et nytt köksbord, en lott med vinst på 52 mille, ja d va nog allt, begär inte så mycket, eller önskar mig så mycket, jaja ska försöka gå till sängs hon är ju över 5, vänt på dygnet som vanligt=/ har inte fått mina livsviktiga 8 h sömn på flera dagar=( sen usch dessutom sitter jag å lyssnar på ken, mensvärkar! hmm funderar hellis till dopet på söndag, detta va inte lätt, vill inte direkt köpa ett album från guldfynd, men tror jag vet vad willis ska få..sen vet jag inte hller vad jag ska bära för kläder så tänkte naket..okej? hoho aja..tråkig å trött..bye

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker faktiskt att du är lite av en trendsättare;) hehe min idol är du alltid iallafall:)

Anonym sa...

fina bilder