söndag 2 mars 2008

*sömnlös natt*


<--haha


undra vem som hade roligast? tur att d medföljde en instruktionsbok!
<-- så jävla söt
<--nya frillan å tha shoes!

<-- söndagshet, vill bara ha ett bildbevis på att jag inte alltid är lika vacker, men skyller på sömnbrist, å inte ordninggjord nånstans, men precis solat nyss=)
helgen va lugn å fin, i torsdags hyrde steff en bil (vill ha!!) som han e är på väg å lämna tillbaks, har inte gjort nå speciellt, i fredags va vi bla hos olika av hans vänner,ut till skultuna sedan hängde jag med till tabasco tog en öl, som gick väldigt sakta ner..vad har hänt med mig?? jag som brukar halsa i mig biran normalt innan den ens är betald..men jag har ju mina perioder å tröttnar snabbt,men vet ej om d hänt me öl tidigare, när d gäller mat å dryck tror jag inte på omväxling tills kroppen säger emot å man får vitaminbrist, som fiskpinnarna som jag åt i månader eller snitzlarna..nu har jag fastnat för kebabb me ris..så länge d inte finns nå grönt på tallriken så är jag nöjd, grönsaker å fibrer är livsfarlig!!
jaja men sen skulle 2 av tjejerna till Å så jag å snubbarna drog till bluemoonbar, världens kö, gick fram till vakten å sa att jag va steffs tjej, men fick till svars att jag inte stod med på listan, å steff vägrade gå fram å släppa in oss för d skulle se dumt ut om han bara släppte in folk å sedan drog vi direkt..buuu steff=))lathet kallas d! sen vidare och gjorde lite allt möjligt, blev nog donkan ett ex antal ggr under helgen..uschh gillar inte alls d, men ska elräkningen ner å man måste ha nåt i magen snabbt så duger d mesta tom en lillameny=/..igår tog vi d relativt lugnt oxå, dom flesta verkade sova=/ men va på ikea..hooo=)) finaly..! köpte nya eller nygamla glas, folk har en tendens att krascha mina servicer å glas..sen en stor beige rullgardin, fy fan va skönt, har tjatat om d i ungefär 3-4 år nu=/
stressig dag, till leksaksbutiken å köpa present till wilda, köpte samtidigt en antispill mugg och tallrik me puh till willis, sen till joni, hans dotter fyllde 2, så söt! ja där har han iallafall lyckats med nåt, fick fryst princess tårta (favvotårtis) den va väl kanske lite väl fryst så la den i mikron, smakande ungefär som våfflor, sen drack vi saft, efter kalaset åkte vi förbi helenis, willis å rickard, ville ju träffa wille en snabbis men mor å son va visst ute=/ men fick iallafall träffa rickard..å tyckte jag hörde cherry..hoho, kollade på deras renoveringsprojekt, va jätte mysigt! men däremot så blev jag besviken på RICKARD..=) han har färgat håret jätte mörkt å köpt skor, antagligen en av dom fulaste jag någonsin skådat!!! han som va så snygg innan i d ljusa håret..helena är nog inte bra för honom(när d gäller outfiten), men jag får nog komma dit å fixa allt till rätta här nångån framöver, sen gömmer jag skorna!eller plågar grannarna å slänger ner dom i brevinkastet=) anyway sen på kvällen drog vi till en av steffs vänner, satt å prata lite tills d va sängdax men visst, jag blev ju appigg väl hemma..
så vaken tills 9 imorse, sov max 2 h innan lenabena väckte mig!! men förvånadsvärt pigg ont i kroppen bara för jag setat för mycket, men ska hålla mig vaken så jag somnar lätt å tidigt ikväll, ville ner å sola, så bara på med kläder å åka iväg eftersom steff skulle fixa saker å lämna tillbaka bilen, så trött, ofräsch, håret uppsatt ruffsigt i en knut och hinna sminka sig så man skulle se lite okej ut fanns ju knappast tid för eller duscha, men satt iallafall på mig ett par örhängen=)
idag vet jag inte vad som händer, men ska duscha först sen hoppas på nåt spännande, tänker iallafall inte sitta hemma, ska bara fixa klart tvätten, hoppas steff bara inte glömmer colan nu, har världens abstinens=/ men ska väl fortsätta me tvätt å sedan göra sig het=)
just ja tha pic när steff(stark snubbe han min baby) bär ut kistan från bilen fick jag av aulis, är verkligen skit fin i verkligenheten å praktiskt! hatar saker som ligger framme, som jackor, skor osv..så den är jag väldigt glad över å sen självklart för jag har en sån underbar kille, som tydligen idag kanske vaknat på fel sida och utan röst..men lite skönt=) slipper ju pladdret, fast försig lena e ju här men henne förstår jag ändå aldrig vad hon säger å bara kopplar bort helt=P
ciao ciao

Inga kommentarer: