måndag 17 mars 2008

ehh

igår va en bajsdag, vaknade med världens migrän, så vi åkte upp efter aplångtid, åkte upp för smärtsillande inte att ligga där med s märtan i hundratjugo dygn=/
å sen till lenas kommentar till förra inlägget: tillbaka inte me ck! men annars rätt som vanligt, lika mogen och rolig hon=)
idag ska jag börja med att borsta tänderna sen duscha, sen ev sola, har sagt d ett tag nu, däremellena ska jag till apoteket iallafall..aja har egentligen inget å skriva..blablablablablabla

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag sa juh att du avgudar mig ;) Du vill bara va som mig erkänn :P
Kommer sakna dig med gumman... men det är inte svårt att komma på besök..=)
Kram Lena

Anonym sa...

hej nörd ska vi ses i veckan eller? puss puss naddis

meleon sa...

oki hmm..2 tha lena = avgudar vet jag nog inte, sa att d kommer bli tomt, självkalrt kommer jag sakna dig, men d kommer kännas tomt, efter alla dessa år, men ger dig max 2 veckor i holland, d finns inget å göra där=) anyway jag kommer dit på raveskitet i sommar, även fast du kommer ha åkt för länge länge sen back 2 sweden=)

meleon sa...

hej muppoo, yes d e klart, fast kanske kan dra förbi dig en snabbis på onsdag kommer ändå att vara på ingen mottagningscentrum i ett par timmar, så kan komma förbi en snabbis innan jag har ett annat ärende=)pyss