tisdag 6 maj 2008

hoho

vakanade ovanligt tidigt, vad finns d å göra så här tidigt på morgonen? leon ska inte lämnas först om 30 min och har typ borstat hans tänder i en halv timme för jag har såå tråkigt..
igår sov steff å jonny här, sen drog steff till jobbet..vet inte men runt 6-7, å nån timma efter drog jonny, sen precis efter vaknar jag..tänkte dra till mamsen, sen hoppas jag på bil så jag kan hämta ut grejerna som jag köpt till kidsen, skulle även behöva sola! va så länge sen, är blek, ser nästan sjuk ut=) men d fåår vänta tills lördag..(säger så varje vecka) förmodligen är man pank å d suger!
på torsdag ska jag jobba, mamsen får passa mellis..
ska ringa linda å fråga om hon vill ta en sista minuten med mig nästa om nån vecka, gärna i slutet av månaden men då är d ju kalas var å varannan dag..hoho

Inga kommentarer: