torsdag 15 maj 2008

*trött*

<-- har äntligen en taklampa, eftersom NÅGON råkade ta sönder min=)

<-- björnön, mm va gott me jordgubbar å en fin david <--steff i ett mormorslinne, en skönhet klär allt=)
<-- En gla linis
<-- morgontrött?
fy fan va trött jag är! sov väldigt obehagligt i leons säng, min var upptagen=)
i veckan har d inte hänt så mycket, jo solade i måndags med jonny, på söndagen va jag å hjälpte en kompis eller skulle hjälpa honom med städning men fick massage istället, fick även åka fyrhjuling..d va grymt kul!!
lite senare åkte jag å davve ut till björnön å åt jordgubbar, eller d va mest jag som åt=)
på tisdagen sov linus här, kollade på desperate eller försökte, han pratade så mycket så missade halva=/ sen fick jag lov att ställa väckarklockan på halvåtta, min oxå, som jag blev väckt av, blev jätte arg=)
igår kom matte å kenny hit, sen jonny, sen steve och ronka, dom titta hockey å sen babbla vi lite skit.
idag har me and mellis varit nere på stan, käkade pasta sallad med kyckling..mmm..
väntar besök, men kommer väl somna, ligger i sängen under täcket å fryser, ungefär alla 120 fönstren är öppna.
på söndag ska me and helenis träffas hos andy, inte för han vet d ännu, men planera barnen kalas den 31 maj, släkt och endast ett få vänner är bjudna, vi är för snåla helt enkelt=)

köpt en ny parfym idag föresten på stan aja hejjj

Inga kommentarer: