torsdag 1 maj 2008

nöjd


är väldigt nöjd med livet just nu, skönt att vara själv, även fast jag å steff träffas, svårt att hålla sig borta, försöker att bryta kontakten men d slutar alltid med att han ploppar upp i skallen ändå.
igår hade jag en trevlig dag, andy kom hit, vi umgicks och åkte ner på stan, skulle ha pic nic men vädret ville annat, på kvällen runt 9 kom steff, jere och tony, vi plockade upp nån snubbe som hamnade i bagageutrymmet..åkte till sala och cruisa runt lite, jag blev vrålhungrig som vanligt så d blev kina, jätte romantiskt..hoho, tappade bort joni så han stod som nånstans där ute i regnet, ångrar grymt att jag inte hade kameran med mig! d roligaste va när joni och sedan toni skulle upp på biltaket å snuten kom, då blev d fart på joni som gömde sig bakom en van..va inte en snut ute igår, förutom bilen som skrämde honom då..jag va inte ett dugg alkosugen..mest sugen på oboy så me and steff körde hem packet sen home 2 my place, sen som vanligt tjaffs så han drog, precis efter kom gamla grannen å joni, jag låg i sängen med joni deckad på ena sidan å en grannen som babblade satan hela natten, fick inte en syl i vädret, till slut råkade jag nog somna ett par ggr tills han ville vidare och festa, vaknade å mådde piss, hela dan har jag mått illa och känt mig allmänt dålig, städmanin har kommit tillbaka, städar konstant, å väntar på att tompa ska komma med min pizza, väntat i 3 h nu!=/ hade en kul helg, åkte ner på krogen för att träffa jenny sedan skulle d bli efterfest å gav hela väskan till sebbe, som jag sedan sprang ifrån? inga nyklar pengar eller nåt så d blev skrapanhotellet med alle, annars hade d väl blivit nån buske..aja nu ska me and mellis till mammi hämta välling sen ska jag vänta på grabbarna för vi ska ha myskväll har jag bestämt sen ska jag även plugga körkortsteorin hela helgen å boka tid i veckan å ta körkortskitet!!

skönt att ha jobb nu iallafall, så kul att komma ut å träffa folk, coop forum, haha..men sökt som hotellvärdinna, hoppas på d=)

även planerat att dra till akuten å ragga, d har ju gått förut=) fast denna gång en överläkare..finns d heta såna? som vill ha en fattig 2 barnförälder utan utbildning?=)

mellis har även gått ett steg själv utan stöd! sen min lilla flickis, blir ju 1 år i slutet av månaden, å willis med, tur att han är äldre=)aja kramp i handen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag har hittat en blogg som jag änntligen tycker är intressant och ska följa slaviskt haha :D

Känner igen mig lite i det du skriver,hoppas du får en bra dag kram