måndag 25 februari 2008

hohohoho

oj titta bakom mig..
denna dag har jag inte gjort mycket, setat inne hela dan förutom en snabbis till affären å förbi mamsen, har haft ont i huvudet å ena örat, antar att d är migränen, steff sa att min öronvärk berodde på att jag kört tops för långt in..haha..som tur har värken släppt efter 1 alvedon, 1 voltaren och 1 diklofenak(eller vad dom heter) har även lyckats färga alla vita handdukar och morgonrockar babyblå, tydligen låg d ett par mörkblå strumpor där, undra vem som slängt in dom? något sådant har aldrig hänt tidigare, är väldigt nogrann med städning och allt som innefattar hemmet så som diska, tvätta osv..fick en chock först, men kul me variation ändå, d roliga va ju att jag körde me tvättmedel me blekningsmedel för vit tvätt, men tvättar alltid morgonrockarna i 90 grader..guu börjar bli som mamma, har alltid varit en kopia av pappa, humöret, stilen o allt, får höra d dagligen nästan att jag är för lik pappa, speciellt av mamma, men märker hur jag mer o mer närmar mig henne även fast vi träffas mindre, som tjat, d e mamsen bra på men skulle jag börja så tänker jag på henne...hon e ju världens bästa mamma, men vill gärna inte sno hennes personlighet, inte pappas för den delen heller, vet inte vad som e bäst? tjata o tjata tills man dör, prata massor och länge om helt ointressanta saker, tro att man kan och vet allt eftersom man har en sån bra utbildning, duktig på att överdriva och ta förgivet att pengar växer på träd, andras träd..eller vara en strulhög, fast med en enorm tur(vilket jag absolut inte har) sticka när d kommer till tjat och bråk, kasta sönder saker, så som tallrikar mobiler å fjärrkontroller..tar inte (normalt) åt sig eller lyssnar på andra eftersom han kör sitt race, tröttnar snabbt å måste vidare, sprätter pengar onormalt mycket å lätt å sen den dagen plånboken e tom bli jätte deprimerad..hehe aja men som tur har dom massor me bra sidor som överväger allt=)
hehe ahh sen fick jag väl typ min första kommentar idag, va faktiskt kul, har mina aningar=) tycker själv att jag e blek samt aldrig klär mig utmanande, klär mig som en ****?hora? jag som tycker att jag aldrig ens visar nå hud och åldern kanske stämmer, kanske ser lika gammal ut som mamsen=) men visst alla kan inte gilla mig, även fast jag tror att du är medlem i min fanclub..aja hejjj

Inga kommentarer: