tisdag 26 februari 2008

min tisdag



blev väckt vid åtta av steff som hade frukost, han hade köpt center till mig, älskar att vakna till choklad, tog några bloss å ett glas cola, d e min frukost=) sen till 10 skulle leon vara på dagis, han fick åka traktor me steff dit, men tydligen va d lov..hmm ja sån information som delades ut för ett halvår sedan minns ju inte jag, så d blev hem igen, skulle ju ha städdag idag, vilket är väldigt bökigt med en grabb i 3-4 års åldern, men precis när vi kommit hem så ringer mamsen å frågade om leon kunde komma över..så på me kläder å till mormor, ner till skiljebocentrum där jag å steff käka, sen hem å städa, blev bara disken å tvätt, än så länge=/ skulle ju storstäda, men sitter å gäspar konstant, vill lägga mig i sängen men tog bort sängkläderna och har ingen ork att sätta på nya, mellis ligger å sover mysigt brevid lena, har gjort i snart 3 h! tror d beror på att hon spelar relativt hög musik, annars vaknar hon för minsta lilla ljud. bara tisdag=/ vill att d ska vara åtminstone torsdag..men men..hellloo

2 kommentarer:

Naddy* sa...

Du är sämst...

Anonym sa...

du är så sämst:) love you puss/naddy