torsdag 21 februari 2008

mot sömnen!





okej ommålning och golvbyte, kan ta d=) men iallafall en super söt willis å helenis =)



hatar att ha sömnproblem, så då kan ja ju lika gärna sitta här å skriva om ingenting,
d e ju ändå ingen som kommenterar! fan ja som tycker att mitt liv e så underbart å relativt ofta händelserikt!, eller nja d händer väl rätt mycket kan vara bra på att dra till mig problem (sägs d), vet ej när jag började göra gud förbannad men tydligen så är jag ingen favorit längre,men ska börja gå i kyrkan å be varje kväll kanske oturen vänder, inte vet jag..testat? har ju nära å bra iallafall, kanske ska gå dit på söndagar, jag försöker engagera å stöttar vänner flera ggr dagligen så gott jag kan, kan inte göra mer än orken jag har själv..så e d ju bara..men saknar en vän ofta, en vän som jag hade väldigt kul med i många många år, men hade varit skönt med ditt stöd, eftersom du vet mig närmare inpå än dom flesta ... iallafall om oturen...
brukar tom källsortera, göra gudstjänst e ju jätte kul eller sitta å sjunga med på ett par psalmer i en bok när psalmen e slut innan man ens hittat sidan..värt börja testa eller kanske skänka nåt organ?!!!.hmm sen kanske min vanliga röta börjar komma tillbaks, den har ju som sagt varit borttappad i 6 månader ( were are you?) ungefär å då menar vi otur i grejer som jag trodde va omöjliga. kaka på kaka på kaka på kaka
ja dom flesta vännerna får ju info via tele eller online när man ses ...antar att jag lyckats gjort den fulaste bloggen jag sett än så länge, men vadå den mest ointressante,? d kan ju inte vara möjligt?! självklart inte kanske så spännande å läsa för nån uppe i happaranda..men va fan är folk så blyga att dom inte vågar kommentera eller fråga nåt?som vanligt då, är man ja, så brukar dom mesta hålla med å le och till slut försöka bli som mig, kanske undantag killar, men vem vet, börjar märka en kraftig omvändning på steff..=) fuck nu e klockan snart 5!! svårt å somna in speciellt nu pga begravningen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe njaa....nu målar vi ju om här och byter golv :D de får bli senare =) kramar

Naddy* sa...

jo jag gjorde åxå om min blogg du inpirerade mig som vanligt:)

Anonym sa...

Tack =) du och melis och leon är oxå Jätte sööötta juu =) kramisar