måndag 18 februari 2008

*min favvo kusin*


Som jag älskar massor! vi alla går egenom ett helevete nu, men jag tror att ingen av oss kan riktigt sätta oss in i den sorg och saknad du måste känna. Men du ska veta att jag finns här för dig gubben, endast tiden läker, men avsaknaden står alltid kvar och det enda vi kan bära med oss är dom glada och fina minnen vi har.
Begravningen är på torsdag känns verkligen jätte jobbigt, vi blir bara dom närmaste men man kommer nog bryta ihop och se dig eddie och morfar kommer göra mig ännu mer ledsen och förstörd, men hoppas iallafall på en fin cermoni. Har iallafall samlat på mig bilder så ska jag göra en fin minnes bok av, fick även en bild idag när jag matar dig eddie me nappflaskan.den tänkte jag förstora och hänga upp på väggen=)
Nog om detta innan tårarna kommer, så ska försöka umgås lite här hemma, vi ska väl ev ut och käka va d planerat, inte fått nåt i magen på hela dan..=/ soo long

Inga kommentarer: