måndag 18 februari 2008

idag har jag har en riktig jädrans depp dag, morgonen började bra, förutom att man vaknade själv i sängen=( blev väckt av lena (som vanligt) sen började räkningarna droppa in i brevlådan, då blev min dag förstörd..usch fyyy..detta år har plånboken varit väldigt tom..jag som e van att kunna spendera och shoppa massor..nu ringde bellis å beklagade sig, alla verkar ha d skit just nu, men ville att vi skulle till pizzan å ta en bira och snacka, får väl se om man har nå ork, men behöver väl bli på lite bättre humör iallafall..fick sån huvudvärk efter räkningarna så joni fick komma förbi med ett par alvedon..hihi..sen va jag en snabbis förbi hos mammi och snackade lite, hon tyckte att vi skulle flytta ner till thailand och gifta oss med nån rik gammal gubbe och leva lyckliga resten av våra liv..vet ej om hon menade allvar men skulle ej förvåna mig=) nej nog om pengar...får mens värkar..=/

Inga kommentarer: