onsdag 20 februari 2008

ovanligt dag, men egentligen inte ett dugg förvånad

<-- en av startarna i min bea fan club, tom kopierat keys me namnbricka, från början lite sött, men börjar nu kännas lite halvskumt=/
<-- wow what a hot chick..not! haha
<-- vilken är vackrast? (alltså osthyvlarna)
<-- haha trodde ej att såna här kameror existerande än
<-- låg före=)
<-- stålma..skin
laglig? - är jag en kanin el?
Buu,rädd blev han, hittat din borttappade svarta mössa än rogga?
<-- sparven, 5 tuggor
<-- hatar räkningar kanske?
<-- försökte iallafall
vaknade runt 7 på morgonen, började trixa lite smått i lyan, kanske låg kvar i sängen ett tag=) men fan va skönt att vakna vid normal tid! anyway denna dag har varit skum som fan, hade planerat minsta lilla detalj hur dagen skulle bli..gå upp, åka å stor handla, sola osv..men icke sa nicke..jodå visst va vi å handla..på willis, vi plockade i lite smått å skit i korgen, frågade steff på ett ungefär -hur mycket blir d här då.-hmm ja 100 max 200, jo tjena 600 spänn, för vadå ett paket toapapper å stålull..nånstans där emellan fick vi ta jonis bil, medans han jobbade kväll, men då skulle vi köra käket runt 7 tiden dit, först käkade eller beställde steff käk för 65 spänn! hihi sen va d tydligen lök å han bara pallta å sket it å joni hade brått 2 the job, så han fick äta i bilen, samtidigt som han kastar ur halva maten genom bilfönstret - va fan tror dom att jag e nån jävla kanin eller? detta va vid 2 på dan..gjorde lite sen skummade kalle sig när han ringde så vi båda blev nojjiga å undrade varför han lät så konstigt, hämtade han för att sedan åka till snuten, däremellan sprang jag in till guldfynd eftersom för ungefär hundratolvte gången antagligen tappat ett örhänge eller som igår suttit å lekt så den gått sönder..känner mig naken utan dom, som tur är dom inte dyra, under en hundring=) sen hämta en bmw som blivit lämnad på stan för batterietorskt, så d tog ett tag innan jag fattade vad för kablar som behövdes, trodde dom menade en laptopdatakabel..hoho nja va knappast i närheten nånstans, men sedan hem till snubben vi alla, satt där pratade lite, jag måste iallafall ha världens minsta blåsa! senare skulle kalle hem till sitt placa..men däremellan så måste han inte på obs, behov av lite käk, tar inte lång tid innan snuten kommer, ja skojar me att dom är där för hans skull, tankade bilden, sen kommer han plus snuten å ställer sig framför bilen..-ohhh nej, detta kan fan inte vara sant! jag har redan gått egenom ett sånt skit dom senaste månaderna å pallar verkligen inte mer! steff har inget körkort me sig, men d va lugnt, tog bla mitt id kort å kollade upp oss och fick blåsa, kollade vems bil d va..ej stulen osv..blir väldigt sällan nervös eller något men nu blev jag fan orolig, men d va lugnt, vi fick åka vidare..som sagt tomteverkstad här i v-ås, samma sjukan! lämna kalle sen sola, men d gick ju lätt när telen antingen ringde eller fick mess konstant, så satt i solariumet me telen mer än halva tiden, men där nångång ringde aulis så vi åkte å hämta han, hem dit sen satt där å sen kom en snubbe, som nog slagit allt jag varit me om! runt 23 skulle joni hämtas, sen åkte vi hem, ska diska lite även fast klockan är 23.15..hoppas jag klarar av att sova inatt pga mina sömnproblem å speciellt eftersom begravningen är imorgon.=( anyway denna dag har varit grymt skum! inte sugen på att blogga om allt, men men nu har steff fått nåt kocko i tankarna, måste avleda honom fort..hoho..synd att d inte gäller disken! jaja upp tidigt..pyss
måste tillägga nu är klockan 02.08, som vanligt..datajävel!

Inga kommentarer: