tisdag 19 februari 2008

<-- latmasken / tröttis -->
bilden är tagen vid 3, stefan påstår att jag har nån sorts städmani, jo hade förr ja
men nu kan jag faktiskt låta saker ligga framme, men mår verkligen dåligt om d e rörigt hemma., som tex förra veckan, kom knappt fram nånstans å grejer i hela v-rummet, även fast man är super trött eller allmänt lat så måste d göras, jag mår verkligen jätte dåligt i ett rörigt hem! men karlar är ju inte direkt lika renliga som oss tjejer, dom byter väl kallingar max 1 gång i veckan..?
klockan är nu efter 03.25 och jag har precis hängt upp tvätt och står å gör käk eller nudlar, har inte ätit nåt på hela dan..kom hem för ett tag sedan efter att ha följt me steff å joni som skulle dona me en pakethållare..tråkigt att man aldrig vet vad som ska hända å glömmer kameran..sen hade både jag å steff glömt nycklarna, försökte ringa lena, men inge svar så hon låg nog där å sov som en stock, måste vara väldigt tröttsamt att ligga framför datan dygnet runt å cama me killen..fast i förrigår diskade hon faktiskt..wohoo=)
men som tur har joni ett par extra keys hit..så tur att vi var hos han då, steff skulle "fixa" hans data men tror han tappade orken eller lusten där nånstans, som tex med tvätten tidigare på dan, hängde upp en t shirt sen lät han resten av tvätten hänga halvt ut över tvättmaskin, så som vanligt måste självaste B fixa allt. Joni hade fått nån fickdata (sån där som man brukar se kontorsnissar på tågen fippla med) måste nog säga, även fast jag satt länge med den att va fan ska man med en sån till? tar lång tid och väldigt komplicerad, klumpig och irriterande eftersom allt bara blev fel..jaja anyway sen ut å köra bil till skultuna vidare till tillberga sedan blev jag avlämnad hemma för att städa..jaja lets eat.

Inga kommentarer: